Wednesday, August 21, 2019

Mijn ontmoeting met Brigitte Bardot

Het huis van onze vrienden aan de Côte d'Azur waar we onlangs waren, geschilderd door Aafke.

Op de onderstaande foto kun je zien hoe mijn partner een tekening beëindigt die zij maakte van de maan die in de zee opkomt, en verder hieronder is het resultaat van die tekening.

Onze vakantie in Frankrijk werden gekenmerkt door buiten te zijn, 'pieds nus' naar het terras te gaan, boeken te lezen (zoals Dora Bruder en Death in Venice dat ik deze keer in het Engels las in een boek dat iemand me gaf toen ik in Los Angeles was), wandelen in korte broek, zwemmen in de zee (na vele jaren kocht ik een nieuwe badslip, zwart, voor 6 euro, om me te stimuleren meer te zwemmen en deze keer niet in ondergoed zoals de vorige zomers), pizza te eten op het strand, uit te gaan naar de grotere en bekende dorpen aan beide zijden van het plaatsje waar we waren (Les Issambres), Saint-Raphaël, Sainte-Maxime en Saint-Tropez.

Naar Saint-Tropez gingen we met een kleine boot voor ongeveer 150 passagiers, die Les Issambres over zee verbindt met Saint-Tropez. Mijn recente bericht over mijn ontmoeting met Brigitte Bardot in Saint-Tropez is het meest gelezen van de laatste drie berichten op mijn blog Tutto è possibile.


(oorspronkelijke tekst: Mi encuentro con Brigitte Bardot)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home