Wednesday, December 19, 2018

Aaf van Essen

Van vrienden heb ik iets meer gehoord over de laatste dagen van Aaf van Essen, en vanmorgen zag ik een rouwadvertentie van het Design Sandberg Instituut en de Gerrit Rietveld Academie in Amsterdam - zie hieronder.

Wat een vriendin over Aaf schreef is dit: "Ja, ik kende haar al sinds lange tijd. We maakten tot het laatst deel uit van een gemeenschappelijke boekenclub. Ze was niet op mijn verjaardagsfeest omdat ze nog in China was en schreef wel een uitgebreid verslag van haar werk. Ze voelde zich opeens heel ziek en keerde terug. Haar einde is verbijsterend snel gekomen. Een sterke vrouw die door velen gemist zal worden."

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Ze heeft ook veel bedekkend binnen het AMC samen met mijn moeder.

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home